انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


بر روی لباسشویی نمایشگری لمسی از جنس LED می توان برنامه های شستشو را انتخاب کرد و زمان باقی مانده ی پروسه را مشاهده کرد. همچنین کلید هایی برای انتخاب برنامه های شستشو و … را دارد و نیز از طراحی بی نظیری بهره می برد. ماشین لباسشویی eight کیلویی جی‌پلاس مدل K824W با ظاهری مدرن یکی از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت ارائه شده برند جی‌پلاس است. این برند با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند. این دستگاه با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1200 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ eight کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

این لباسشویی‌ ها به صورت خود لباس را می‌شویند، خشک می‌کنند و تحویل می‌دهند. این دستگاه با قدرت بخار کثیفی و چرک را به طور کامل از روی لباسها تمیز کرده و از چروک شدن آنها جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگیهای بخارشوی True Steam، از بین بردن بوهای نامطبوع لباس و عوامل آلرژی‌زایی که بعد از شستشوی لباس به وجود می‌آید، است.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


جنس بدنه این مدل از لباسشویی های ال جی همانند اکثر لباسشویی ها ،از جنساستیل ضد زنگمی باشد ، تا به علت قرار گیری در معرض رطوبت و آب ، دچار زنگ زدگی نشود. فرقی نمی‌کند که تعداد اعضای خانواده چند نفر باشد یا چند بار در هفته از لباسشویی استفاده می‌کنید، ماشین لباسشویی‌های ۸ کیلویی می‌توانند گزینه مناسبی برای هر نیازی باشند. همانگونه که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ماشین لباسشویی 8540، از سری اتوماتیک است. لباسشویی های اتوماتیک، برخلاف مدل‌های دوقلو، دارای برنامه‌های زیادی هستند که هرکدام از آن‌ها متناسب با جنس لباس عملکرد ویژه‌ای دارد.



ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 مجهز به برنامه میکروب زدایی است که در کنار آن به صورت همیشگی لباس‌هایی کاملاً تمیز و بدون باکتری را در اختیار خواهید داشت. بهره‌گیری از کارایی عالی این برنامه مستلزم آب گرم و حرارت مناسب می‌باشد تا به وسیله آنها کیفیت بالای کار را به خوبی احساس کنید. به عبارتی وجود گرما برای ایجاد یک بخار ضد عفونی کننده فوق‌العاده که لباس‌ها را تمیز می‌کند، ضروری می‌باشد. همراه با این برنامه دیگر شاهد هیچ گونه میکروبی نخواهید بود، چرا که تا ninety nine.9 درصد لباس‌ها را از وجود باکتری و آلرژی‌ها مصون می‌دارد. اگر به دنبال کامل‌ترین ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی از نظر ویژگی‌ و حالات شست‌وشوی هوشمند هستید، می‌توان مدل WM-843 را یک گزینه پیشنهادی در نظر گرفت. همچنین اگر دارای فرزند کوچک هستید، مدل G840S از تکنولوژی قفل کودک بهره می‌برد.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


ماشین لباسشویی 8 کیلویی دایرکت درایو ال جی مجهز به 14 برنامه ی شست و شوی کاملا مختلف و متنوع برای انواع لباس ها و انواع نیاز ها می باشد که شما از طریق پنل لباسشویی قادر خواهید بود هر یک از برنامه ها را به دلخواه و حسب نیاز انتخاب نموده و فرمان اجرا را در دستگاه ایجاد نمایید. این برنامه ها کاملا کاربردی بوده و هر یک برای نوع خاصی از شست و شو هم چنین میزان خاصی از کثیفی لباس ها طراحی شده اند. صدای بسیار پایین در زمان فعالیت و همچنین کاهش لرزش و رده مصرف انرژی A++ و قفل کودک قابلیت اتصال به گوشی سیستم عیب یابی هوشمند همه و همه دست در دست هم محصولی عالی و بی نظیر را در اختیار شما قرار داده اند. بنابراین شما در صورت خرید می توانید با کارشناسان مجرب سایت افرالند تماس حاصل فرمایید و این محصول بی نظیر را از آنان خریداری کرده و کیفیت و کارایی و زیبایی را همراه هم آشپزخانه هایتان هدیه بدهید. این لباس شویی را به موتور دایرکت درایو مجهز نمودند که به بهترین نحو ممکن لباس‌های شما را شستشو می دهد. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب این نوع لباسشویی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

شرکت ال جی با تکیه بر این قابلیت ماشین لباسشویی J6 خود را با ضمانت 10 ساله استاندارد در موتور و قطعات آن عرضه کرده است. سیستم شستشو با بخار در لباسشویی ال جی F4J6 هنگام آبکشی لباس ها با بخار قوی تمامی میکروب ها و مواد حساسیت زا را لباس ها جدا می کند و از بین می برد، به همین دلیل این گزینه شستشو با بخار مخصوص افراد حساس و دارای آلرژی و همچنین کودکان است. این فناوری بخار مانع از چروک شدن لباس ها می شود و لباسهایی کاملا تمییز و بدون لکه به شما تحویل می دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در مراحل بعدی هم توجه به رنگ برای هماهنگی با سایر وسایل آشپزخانه و نیز در نظر گرفتن قیمت، از جمله مواردی هستند که در زمان خرید مورد توجه قرار می‌گیرند. البته در حال حاضر با توجه به قیمت‌های موجود، اکثر افراد آگاهی دارند که لوازم برندهای مطرح، مانند ال جی، جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. ال جی در این نوع موتور تسمه و پولی را حذف کرده است که بازدهی موتور دایرکت درایو اینورتر لباسشویی جی 6 به میزان زیادی افزایش و مصرف انرژی را هم کاهش داده است .


با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.



اگر کفشی که قصد شستشوی آن را دارید جزء این دسته نیست، برچسب نگهداری متصل به کفش خود را چک کنید. شستن صحیح با رعایت اصول و به موقع حوله‌ ها باعث می‌ شود تا مدت زمان زیادی بتوانید از آنها استفاده کنید و به خرید زود به زود حوله‌ های جدید نیازی نداشته باشید. یقه لباس و سر آستین ها را ابتدا با مواد شوینده کمی برس بگشید تا به خوبی شسته شوند.


نوع درب این ماشین لباسشویی، درب از جلو و اندازه دهانه 51 سانتی‌متر بوده و جهت باز شدن آن به سمت چپ است. همچنین در این لباسشویی، برنامه‌های شست‌وشوی جذاب و مختلفی برنامه‌ریزی شده که برای تنظیم آن‌ها از یک نمایشگر لمسی که در قسمت جلویی تعبیه شده است، می‌توان استفاده کرد. این سیستم با تشخیص میزان لباس توازن آن، به توزیع مناسب آن اقدام می کند و باعث کاهش صدای لباس شویی در هنگام چرخش خواهد بود. از قابلیت های دیگر لباسشویی ال جی، مجهز بودن به سیستم محرکه مستقیم است. موتور پیشرفته بدون ذغال دی سی به طور مستقیم و بدون استفاده از تسمه، محفظه ماشین لباسشویی را به چرخش در می آورد. لباسشویی 1496 ال جی دارای درب بزرگ با ابعاد 350 میلی متر می باشد، که بدین ترتیب می توان به راحتی لباس ها را داخل لباسشویی قرار داد و پس از شستشو به آسانی آن ها را خارج نمود.


انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


به لطف موتور دایرکت درایو لباسشویی مدل j5 به یکی از بی صدا ترین لباسشویی ها بدل شده است که آسایش وراحتی را برای شما در حین شستوشو به ارمغان می آورد و دلیل حذف تسمه و قطعات اضافی در موتور است که علاوه بر کاهش حجم موتور باعث کاهش صدا در ماشین لباسشویی نیز می شود. و همچنین حذف تسمه و قطعات اضافی در ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل J5 باعث می شود تا دیگر نگران پاره شدن تسمه و … نباشید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می کند. برنامه‌های شست‌وشوی قابل تنظیم متنوعی در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G840S وجود دارد. این برنامه‌ها از طریق نمایشگر لمسی با پنل LED تعبیه شده در قسمت جلو، قابل تنظیم برای شست‌وشوی انواع لباس و انواع موارد پارچه‌ای است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

از خصوصیات برجسته این دستگاه می توان به شش حرکت حرفه ایی اشاره کرد که هرکدام به نوبه ی خود کارایی بالایی را در هنگام شست و شو ارائه می دهند و در لباس ها را با نهایت تمیزی به ارمغان می آورند. قابلیت افزودن لباس ها در هنگام چرخه شست و شو یکی دیگر از قابلیت های جذابی است که لباسشویی ال جی F4J5 فراهم کرده است که با انتخاب قابلیت Add item در عرض کمتر از 3 ثانیه درب را باز کرده و می توانید اقلام مورد نظر را بیافزایید و دستگاه فرایند شست و شو را ادامه دهد. فعال در حوزه توزیع و فروش انواع لوازم خانگی و صوتی تصویری با بهترین قیمت، تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر، ارسال به سراسر نقاط کشور و تحویل سریع و ارائه جامع ترین محتویات میباشد. امید است که فرآیند خرید اینترنتی در این فروشگاه رضایت شما را فراهم آورد. ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی LG مدل 1496 با دور موتور 1400 و نمودار مصرف انرژی +++A، یک لباسشویی بسیار قدرتمند با بهینه ی مصرف انرژی می باشد. از مشخصه های منحصر بفرد لباسشویی ال جی مدل 1496، می توان به مجهز بودن آن به 6 حرکت جدید دیگ(6-Motions)اشاره نمود، که باعث بالا رفتن راندمان شستشو و تمیزی بیشتر لباس ها می گردد.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


همکاری الجی با دو شرت الکسا و گوگل اَسیستنت در لباسشویی v5 سبب تحولی هیجان انگیز در توانایی کاربران برای کنترل عملکرد لباسشویی خود شده است. ماشین لباسشویی ال جی که در این مطلب در مورد آن بحث هایی داشتیم دارای ظرفیت 9 کیلو گرم لباس خشک است که برای هر نوع پارچه ایی که درون آن قرار می گیرد برنامه ی مخصوصی را دارد .برنامه شست وشوی پارچه های نخی، کتانی، پنبه ایی، مشکی، لباس ورزشی، لباس های مختلط و …. از جمله ی اصلی ترین آنها هستند که علاوه بر اینها دارای قابلیت های دیگری برای شست و شو است که استفاده از ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی F4V5VYP2T را چندین برابر خوشایند تر کرده است. حالت های شست و شوی 6 گانه که مربوط به نحوه ی چرخش دیگ می باشند که به صورت هوشمند تعیین می کند برای هر نوع پارچه ایی چه چرخشی بهترین شیوه است.


برای مشاهده لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 در وب سایت اصلی شرکتال جیاینجا کلیک کنید. طراحی بدنه و نمای ظاهری این ماشین لباسشویی به قدری زیبا و شیک می باشد که می تواند عالی ترین نما و ظاهر را به آشپزخانه ی شما بدهد و به شما کمک نماید تا دکوراسیونی شیک و چشمگیر در منزل خود ایجاد نمایید. ابعاد این محصول 600x850x560 می باشد که قابل قرار گیری در انواع آشپزخانه های ایرانی می باشد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. ساییدن یکی دیگر از حرکات بسیار مهم این فناوری می باشد که قدرت شستشو در آن به میزان قابل توجهی بالا است که با حرکت دادن لباس ها به اطراف درام، شستشو و لکه گیری به خوبی انجام می شود. تاب دادن هم می تواند برای لباس هایی بر روی آنها حساس هستید بسیار کاربردی است چرا که این قابلیت، شبیه ساز شستشوی دستی است و می تواند از لباس های حساس شما در شستشو مراقبت کند. از طرف دیگر تکنولوژی بخارشوی ال‌جی تازگی و طراوت خاصی با پخش بخار به لباس ها می بخشد که تنها در 20 دقیقه چروک البسه را از بین می برد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

به محض نگاه کردن به ماشین لباسشویی ال جی متوجه طراحی متفاوت درب آن خواهید شد، که این بار از طراحی مکعبی شکل برخوردار می‌باشد. رنگ نقره ای، جنس فلزی و همچنین شیشه نشکن و شفافِ درب، از مشخصات طراحی این لباسشویی هستند. محصولات برند خوشنام ال جی بدلیل برخورداری از قیمت مناسب، طراحی زیبا و طول عمر بالا، در بازار فروش ایران، سهم بزرگی را به خود اختصاص داده‌اند. لباسشویی ال جی 10.5 کیلو مدل F4V5RYP2T از محصولات ویژه‌ی ال جی است که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


ال جی لباسشویی را با وزنمعادل 70 کیلوگرم و عمق 565 و ارتفاع 850 میلی متریساخته است و به راحتی در هر فضای از آشپزخانه شما جای داده می شود. ماشین لباسشویی ال‌جی V9 از تولیدات منحصر به فرد ال‌جی در سال ۲۰۲۱ میلادی است. این ماشین لباسشویی جدید با گنجایش زیاد، بازدهی بالا و مصرف بهینه انرژی یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی برای پاسخگویی به نیاز کاربران خواهد بود.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در عصر حاضر ما شاهد پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی هستیم که به زندگی ما سمت و سویی تازه بخشیده است. این فناوری ها به قدری زیاد هستند که به عمق زندگی ما نیز راه یافته اند. شرکت ال جی برای لباسشویی 12 کیلویی جدید ال جی V12 خود از فناوری ThinQ™ استفاده نموده است. که بر پایه ی هوش مصنوعی عمل کرده و قادر به اجرای دستور العمل های کاربران از طریق صدا و گوشی همراه می باشد.



ولوم گرداننده دستگاه با رنگ کرومی هم به صورت لمسی و هم به صورت چرخان قابلیت تنظیم برنامه شستشو را داراست. دیگ این لباسشویی دارای حجمی معادل ۶۸ لیتر و عمق ۳۰۰ میلی متری می باشد. ای لباسشویی دارای ۱۴ برنامه شستشو و ۵ برنامه اضافی ( آپشن) نیز می باشد. قفل کودک در این دستگاه نیز تعبیه شده تا کودک دلبندتان به صورت تصادفی درب دیگ را باز ننماید. لباسشویی ال جی V5 از سری محصولات بسیار جدید کمپانی ال جی می‌باشد که خود را با بهترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها مجهز کرده است و آمادگی این را دارد تا بتواند برای سالیان درازی خدمات عالی را در اختیار شما قرار دهد. این لباسشویی با داشتن گنجایش ۹ کیلویی حجم زیادی از لباس‌های شما را در خود جایی می‌دهد و فرایند شستن آن‌ها را نیز با قدرت بالا انجام می‌دهد.


لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل j6 سفید


Swing مناسب برای لباس های نازک و ابریشمی می باشد از بافت لباس ها مراقبت می کند. © بانه ممتاز، استفاده از محتوای سایت برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.


سامسونگ جدا از اکوبابل از درام دیاموند نیز استفاده کرده است که آن هم تاثیر زیادی در شستشوی بهتر لباس ها را دارد. زمانی که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید و لباس ها لکه هایی چسبنده دارند می توانید از برنامه شستشوی پر فشار Intensive استفاده کنید. اکوبابل چیست؟ در واقع در ماشین لباسشویی سامسونگ از ویژگی بارزی استفاده شده است که اکوبابل نام دارد.

Report this wiki page